Studio EA DICE chce fanouškům dokázat, že tentokrát to s návratem série Battlefield myslí vážně. Po fiasku s Battlefieldem 2042 se vývojáři snaží ukázat, že šestka bude jiná – a to nejen v hratelnosti, ale i v samotné prezentaci hry.

Barvy, které mluví za všechno

Hráči si všimli zajímavého detailu – hlavní barvou Battlefield 6 je oranžová, zatímco u Battlefield 2042 dominovala studená azurová. Na první pohled maličkost, ale na Redditu se objevila teorie, že jde o promyšlený krok.

„Marketing chce, aby si lidi podvědomě spojili šestku s úplně jiným zážitkem než 2042,“ napsal uživatel 3dDungeonMaster.

A soudě podle reakcí komunity, tahle změna působí správně. Někteří fanoušci si dokonce dělají srandu, že kvůli 2042 už nemůžou modrou ani vidět.

Žádný Fortnite, žádný CoD – skiny zůstávají při zemi

Další věc, kterou hráči sledují jako jestřábi, jsou skiny postav a zbraní. Po vlně kritiky za přehnaně barevné a „memové“ doplňky v 2042 se DICE dušuje, že tentokrát půjde o realističtější vojenský vzhled.

Nedávný únik beta odměn potvrdil, že první kosmetické předměty se drží válečné estetiky. Jeden z vývojářů to pro CharlieINTEL okomentoval jasně:

„Jsme vojenská střílečka zasazená do moderní doby.“

Fanoušci jsou ale opatrní. EA má pověst studia, které umí po čase do hry nacpat i to, co původně slibovalo, že nebude. Jeden z komentářů trefně poznamenal:

„Uvěřím, až neuvidím Nicki Minaj s M16 na mapě.“

Co už víme o Battlefield 6?

Hra vychází 10. října 2025 na PC, PS5 a Xbox Series X/S. Nedávná prezentace multiplayeru ukázala, že DICE se snaží vrátit k tomu, co fanoušci milovali na BF3 a BF4:

  • 9 map při vydání, včetně remaku Operation Firestorm,
  • návrat klasického systému tříd (Assault, Engineer, Support, Recon),
  • masivní destrukce prostředí, která ovlivňuje hratelnost,
  • nové mechaniky – přetahování raněných, opírání zbraně o překážky, sprint v podřepu,
  • a hlavně Portal, rozšířený editační nástroj, kde si komunita bude moct vytvářet vlastní mapy i pravidla.

O battle royale se zatím mlčí, ale víme, že ho připravuje studio Ripple Effect.

Mapy při vydání Battlefieldu 6 / Electronic Arts

Kdo za tím stojí?

Battlefield 6 vyvíjí tradičně EA DICE, které se po 2042 musí hodně snažit, aby si získalo zpátky důvěru hráčů. Společnost si uvědomuje, že reputace série utrpěla, a investovala do šestky více prostředků než do jakékoli předchozí hry z této značky.

Podle insiderů má být šestka „platformou“ pro dlouhodobý obsah, což znamená, že EA s ní má velké plány – a snad to nebude další pokus hráče jen vyždímat.

Sdílej
Přidej se do diskuze

Exit mobile version